Якість освіти

   Система забезпечення якості освіти має винятково важливе значення для посилення конкурентоздатності коледжу і його розвитку. Адже завдяки автономії, самоврядності й саморегулюванню заклад освіти самостійно формує власну стратегію, визначає пріоритетні завдання і покращує якість освітньої діяльності.

 

   Якість освіти – сукупність характеристик об’єкта, що складають його здатність задовольнити встановлені та передбачувані потреби, відповідність діяльності освітньої установи встановленим вимогам і стандартам.
   Поняття «якість освіти» об’єднує такі складові:
– якість освітніх програм;
– якість процесу викладання;
– якість управління освітою;
– якість підготовки здобувачів освіти;
– якість матеріально-технічного забезпечення та якість інформаційно-освітнього середовища;
– якість педагогічних кадрів;

   Коледж розвиває свою внутрішню систему забезпечення якості, ґрунтуючись на унікальній місії, традиціях, внутрішній культурі, високій політиці якості, взаємоповазі, підтримці й довірі між учасниками коледжанської спільноти. Ця система перебуває під постійним контролем адміністрації та педагогічних працівників, постійно розвивається, враховуючи сучасні вимоги ринку, потреби стейкхолдерів, кращі практики вітчизняних закладів фахової передвищої освіти та рекомендації Державної служби якості освіти.

   Система внутрішнього забезпечення якості – загальна політика, стратегія і процедури забезпечення якості освітньої діяльності та якості фахової передвищої освіти в коледжі, розподіл відповідальності за удосконалення внутрішньої системи забезпечення якості, що передбачає низку завдань, заходів і процедур, моніторинг та аналіз результатів діяльності на всіх рівнях організаційної структури коледжу, в тому числі щодо забезпечення якісного здобуття знань, навичок та інших компетентностей відповідно до стандартів фахової передвищої освіти. 

   Внутрішня система забезпечення якості освіти передбачає здійснення таких процедур і заходів: