Методична рада є постійно діючим робочим органом щодо координації діяльності усіх підрозділів, які забезпечують організацію освітнього процесу у Новочорторийському технолого-економічному фаховому коледжі.
Основною метою діяльності методичної ради є забезпечення ефективної організаційної та методичної роботи педагогічних працівників коледжу і впровадження в освітній процес сучасних технологій навчання.
Методична рада визначає основні напрями методичної роботи коледжу, сприяє впровадженню прогресивних форм і методів навчання та виховання, виконує заходи, спрямовані на вдосконалення освітнього процесу і підвищення якості підготовки фахівців, надає допомогу щодо ефективної організації навчальної, виховної і методичної роботи, здійснює контроль прийнятих рішень і заходів.
Положення про методичну раду Новочорторийського технолого-економічного фахового коледжу
- Закон України “Про освіту”
- Закон України “Про фахову передвищу освіту”
- Положення про атестацію педагогічних працівників
- Постанова КМУ “Порядок підвищення кваліфікації від 21.09.2019 №800 (зі змінами від 27.12.2019 року №1133)
- Постанова КМУ “Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності” від 30.12.2015 №1187 (Редакція станом на 20.06.2021)
- Постанова КМУ “Про затвердження Національної рамки кваліфікацій”від 23.11.2011 №1341 (зі змінами від 25.06.2020 №519)
- Наказ МОН України “Про затвердження Положення про акредитацію освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти” від 01.07.2021 №749
- Положення про методичний кабінет
- Положення про проведення директорських контрольних робіт
- Положення про комплексну контрольну роботу
- Положення про проведення відкритих занять
Положення про комплекс навчально-методичного забезпечення дисциплін
Метою запровадження рейтингової оцінки є:
- здійснення моніторингу та створення умов для надання якісних освітніх послуг;
- створення атмосфери здорової конкуренції в освітньому середовищі;
- формування відповідальності педагогічних працівників за результати діяльності.
Основними завданнями рейтингової оцінки викладача є:
- удосконалення організації освітнього процесу;
- зростання творчої активності педагогічних працівників;
- стимулювання праці педагогів;
- підвищення ефективності управління;
- зміцнення виконавчої дисципліни педагогічного складу.
Положення про рейтингове оцінювання професійної діяльності викладачів
- План роботи Школи професійної адаптації на 2024-2025 навчальний рік
- Рекомендації до проведення відкритого заняття
- ГРАФІК проведення відкритих занять у 2024-2025 навчальному році.
- Методичні рекомендації з розроблення освітньо-професійної програми та навчального плану підготовки здобувачів фахової передвищої освіти
- Підвищення кваліфікації сучасного викладача (презентація)
- Суб’єкти підвищення кваліфікації
- Конференції, семінари, тренінги, майстер-класи НМЦ ВФПО
- Де можна опублікувати власні розробки?
- Види навчальних занять та їх орієнтовна структура
- Методичні рекомендації щодо складання індивідуального плану роботи викладача
- Методичні рекомендації щодо планування роботи та ведення документації цикловою комісією
- Методичні основи оцінювання якості підготовки фахівців у закладах фахової передвищої освіти
- Глосарій освітянських термінів
- РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо впровадження змішаного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти
- Навчально-методичний журнал “Фахова передвища освіта”
- Інтерактивний інформаційний вісник «Освітня траєкторія»
- Український педагогічний журнал
- Науковий журнал «Науково-педагогічні студії»
- Вісник Національної академії педагогічних наук України
Галина ПАСТУШЕНКО
Методист коледжу
Працюємо над проблемою: «Забезпечення якості освітнього процесу шляхом підвищення професійної компетентності викладачів та розвитку творчих здібностей студентів».
Методична робота базується на принципах відкритості, оперативності, мобільності, оптимального поєднання індивідуальних і колективних форм та спрямована на підвищення кваліфікації, професійної майстерності викладачів, розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу, формування нового педагогічного мислення, забезпечення високої якості освітніх послуг.
Основні завдання методичної роботи:
організаційно-методичне забезпечення програм розвитку навчального закладу;
удосконалення змісту, форм і методів навчання та виховання студентської молоді, забезпечення єдності, органічного взаємозв’язку освітньої та професійної підготовки студентів на основі принципів гнучкості, наступності, прогностичності освіти;
розвиток педагогічної та професійної майстерності педагогічних працівників, їх загальної культури, створення мотивації та умов для професійного вдосконалення;
інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем освіти, педагогіки, психології, інформування про досягнення науки й техніки, передового педагогічного та виробничого досвідів;
організаційно-методична допомога у розвитку педагогічної творчості, експериментально-дослідницькій роботі, впровадженні результатів наукових досліджень, передового досвіду, педагогічних технологій тощо:
створення комплексно-методичного забезпечення предметів і дисциплін, розробка та видання навчальних, методичних посібників, рекомендацій, наочних засобів навчання;
забезпечення інтеграції навчального процесу, науки й практики;
підготовка до атестації педагогічних працівників.
Колективні форми методичної роботи: педагогічна рада, методична рада, засідання циклових комісій, інструктивно-методичні наради, теоретичні та практичні семінари, школи професійної майстерності, школа викладача-початківця, науково-практичні конференції, педагогічні читання тощо.
Індивідуальні форми методичної роботи: наставництво, консультації, підвищення кваліфікації, самоосвіта, стажування тощо.
Методичний кабінет є центром методичної роботи коледжу, де зосереджуються інформаційні, навчально-методичні, нормативні матеріали, матеріали кращого досвіду педагогічних працівників, зразки плануючої та звітної документації, дидактичних, наочних матеріалів тощо.
Мета діяльності методичного кабінету — створення інформаційно-методичної бази для педагогічних працівників, забезпечення умов для проєктування їх самоосвітньої діяльності та вдосконалення рівня професійної кваліфікації.
Основні функції методичного кабінету:
створення умов для підготовки педагогічних працівників до навчальних занять і позааудиторних заходів;
проведення індивідуальних та колективних форм методичної роботи з педагогічними працівниками;
надання допомоги педагогічним працівникам коледжу в роботі з самоосвіти, індивідуальній методичній роботі, науково-дослідній діяльності;
узагальнення, пропагування та поширення кращого педагогічного досвіду;
інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем професійної освіти, педагогіки, психології, накопичення і систематизація методичної інформації.
Діяльність методичного кабінету передбачає:
організацію заходів щодо підвищення педагогічної майстерності педагогічних працівників (семінарів, круглих столів, тренінгів, інауково-практичних конференцій, школи професійного зростання, індивідуальних і групових консультацій тощо);
організацію виставок з метою поширення передового досвіду педагогічних працівників, пропагування результатів науково-дослідної діяльності, новинок навчально-методичної літератури, досягнень педагогіки, психології, техніки й технології;
ознайомлення педагогічних працівників з періодичною, навчальною, методичною літературою для підготовки до занять, позаурочних заходів, виступів, доповідей на педагогічних заходах та конференціях.