Методична рада є постійно діючим робочим органом щодо координації діяльності усіх підрозділів, які забезпечують організацію освітнього процесу у Новочорторийському технолого-економічному фаховому коледжі.
Основною метою діяльності методичної ради є забезпечення ефективної організаційної та методичної роботи педагогічних працівників коледжу і впровадження в освітній процес сучасних технологій навчання.
Методична рада визначає основні напрями методичної роботи коледжу, сприяє впровадженню прогресивних форм і методів навчання та виховання, виконує заходи, спрямовані на вдосконалення освітнього процесу і підвищення якості підготовки фахівців, надає допомогу щодо ефективної організації навчальної, виховної і методичної роботи, здійснює контроль прийнятих рішень і заходів.
Положення про методичну раду Новочорторийського технолого-економічного фахового коледжу
План роботи методичної ради
- Закон України “Про освіту”
- Закон України “Про фахову передвищу освіту”
- Положення про атестацію педагогічних працівників
- Постанова КМУ “Порядок підвищення кваліфікації від 21.09.2019 №800 (зі змінами від 27.12.2019 року №1133)
- Постанова КМУ “Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності” від 30.12.2015 №1187 (Редакція станом на 20.06.2021)
- Постанова КМУ “Про затвердження Національної рамки кваліфікацій”від 23.11.2011 №1341 (зі змінами від 25.06.2020 №519)
- Наказ МОН України “Про затвердження Положення про акредитацію освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти” від 01.07.2021 №749
Метою запровадження рейтингової оцінки є:
- здійснення моніторингу та створення умов для надання якісних освітніх послуг;
- створення атмосфери здорової конкуренції в освітньому середовищі;
- формування відповідальності педагогічних працівників за результати діяльності.
Основними завданнями рейтингової оцінки викладача є:
- удосконалення організації освітнього процесу;
- зростання творчої активності педагогічних працівників;
- стимулювання праці педагогів;
- підвищення ефективності управління;
- зміцнення виконавчої дисципліни педагогічного складу.
Рейтинг викладачів
Школа професійної адаптації створена з метою надання допомоги новим і молодим викладачам в адаптації та набутті педагогічного досвіду роботи задля забезпечення надання студентам якісної освіти, формування у молодих педагогів високих професійних ідеалів, потреб в постійному саморозвитку і самовдосконаленні.
- Положення про Школу професійної адаптації в Новочорторийському технолого-економічному фаховому коледжі.
- План роботи Школи професійної адаптації на 2024-2025 навчальний рік
- Положення про підготовку та проведення відкритого заняття в Новочорторийському технолого-економічному фаховому коледжі
- Рекомендації до проведення відкритого заняття
- ГРАФІК проведення відкритих занять у 2024-2025 навчальному році.
- Всеукраїнський конкурс Педагогічний ОСКАР
- Всеукраїнський конкурс «Електронні освітні ресурси у професійній діяльності педагога»
- Виставка-конкурс “Ми у творчості знаходимо себе”
- Глосарій освітянських термінів
- РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо впровадження змішаного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти
- Навчально-методичний журнал “Фахова передвища освіта”
- Інтерактивний інформаційний вісник «Освітня траєкторія»
- Український педагогічний журнал
- Науковий журнал «Науково-педагогічні студії»
- Вісник Національної академії педагогічних наук України
Галина ПАСТУШЕНКО
Методист коледжу
Працюємо над методичною проблемою: Забезпечення якості освітнього процесу шляхом підвищення професійної компетентності викладачів та розвитку творчих здібностей студентів.
Методична робота базується на принципах відкритості, оперативності, мобільності, оптимального поєднання індивідуальних і колективних форм та спрямована на підвищення кваліфікації, професійної майстерності викладачів, розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу, формування нового педагогічного мислення, забезпечення високої якості освітніх послуг.
Основні завдання методичного кабінету:
забезпечення методичної підтримки організації освітнього процесу та реалізації завдань якісної підготовки фахівців;
організація системи роботи, спрямованої на удосконалення професійної майстерності, психолого-педагогічної культури педагогічних працівників, підвищення їхньої кваліфікації, активізацію творчого потенціалу та збагачення досвіду;
організація роботи педагогічного колективу зі створення оптимальних навчально-методичних умов для успішного навчання студентів;
сприяння впровадженню у навчально-виховний процес інноваційних педагогічних технологій.
Колективні форми методичної роботи: педагогічна рада, методична рада, засідання циклових комісій, інструктивно-методичні наради, теоретичні та практичні педагогічні семінари, школа професійної майстерності, школа професійної адаптації, науково-практичні конференції, педагогічні читання, тренінги, майстер-класи тощо.
Індивідуальні форми методичної роботи: наставництво, консультації, підвищення кваліфікації, самоосвіта, стажування тощо.
Методичний кабінет є центром методичної роботи коледжу, де зосереджуються інформаційні, навчально-методичні, нормативні матеріали, матеріали кращого досвіду педагогічних працівників, зразки плануючої та звітної документації, дидактичних, наочних матеріалів тощо.
Мета діяльності методичного кабінету — методичне забезпечення навчально-виховного процесу коледжу, організація методичної роботи, підвищення професійного рівня педагогічних працівників і розвиток їхньої творчої ініціативи.
Основні функції методичного кабінету:
систематизація та пропагування педагогічних і науково-методичних інновацій в освітній сфері;
планування, організація та проведення конференцій, педагогічних семінарів, тренінгів, майстер – класів, занять школи професійної адаптації тощо;
методичне забезпечення атестації та підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
вивчення і координація роботи циклових комісій, окремих викладачів щодо ефективності використання різноманітних форм і методів навчання, інноваційних технологій навчання;
узагальнення та поширення кращого педагогічного досвіду роботи педагогічних працівників коледжу;
інформування про обласні, регіональні, всеукраїнські, міжнародні конкурси, олімпіади для учасників освітнього процесу, організація участі в цих заходах;
інформування викладачів про нові нормативні документи в галузі освіти, науково-методичні, навчальні та періодичні фахові видання та надання практичної допомоги у ïx використанні;
надання методичної допомоги цикловим комісіям в організації роботи з питань ведення методичної документації, роботи з молодими викладачами, проведення навчально-методичних заходів, відкритих занять;
підготовка методичних питань для розгляду на засіданнях педагогічної i методичної рад;
забезпечення рецензування методичних розробок, навчальних посібників та інших методичних матеріалів, розроблених викладачами i схвалених цикловими комісіями;
організація проведення рейтингової оцінки роботи педагогічних працівників;
налагодження та підтримання зв’язків з методичними кабінетами інших закладів освіти щодо впровадження нових форм i методів навчання.
Діяльність методичного кабінету передбачає:
організацію заходів щодо підвищення педагогічної майстерності педагогічних працівників (семінарів, круглих столів, тренінгів, інауково-практичних конференцій, школи професійного зростання, індивідуальних і групових консультацій тощо);
організацію виставок з метою поширення передового досвіду педагогічних працівників, пропагування результатів науково-дослідної діяльності, новинок навчально-методичної літератури, досягнень педагогіки, психології, техніки й технології;
ознайомлення педагогічних працівників з періодичною, навчальною, методичною літературою для підготовки до занять, позаурочних заходів, виступів, доповідей на педагогічних заходах та конференціях.