Методична робота

    Методична рада є постійно діючим робочим органом  щодо координації діяльності усіх підрозділів, які забезпечують організацію освітнього процесу у Новочорторийському технолого-економічному фаховому коледжі.         

    Основною метою діяльності методичної ради є забезпечення ефективної організаційної та методичної роботи педагогічних працівників коледжу і впровадження в освітній процес сучасних технологій навчання.     

    Методична рада визначає основні напрями методичної роботи коледжу, сприяє впровадженню прогресивних форм і методів навчання та виховання, виконує заходи, спрямовані на вдосконалення освітнього процесу і підвищення якості підготовки фахівців, надає допомогу щодо ефективної організації навчальної, виховної і методичної роботи, здійснює контроль прийнятих рішень і заходів.

    Положення про методичну раду Новочорторийського технолого-економічного фахового коледжу

    План роботи методичної ради

 Метою запровадження рейтингової оцінки є:

  • здійснення моніторингу та створення умов для надання якісних освітніх послуг;
  • створення атмосфери здорової конкуренції в освітньому середовищі;
  • формування відповідальності педагогічних працівників за результати діяльності.

   Основними завданнями рейтингової оцінки викладача є:

  • удосконалення організації освітнього процесу;
  • зростання творчої активності педагогічних працівників;
  • стимулювання праці педагогів;
  • підвищення ефективності управління;
  • зміцнення виконавчої дисципліни педагогічного складу. 

   Рейтинг викладачів

   Школа професійної адаптації створена з метою надання допомоги новим і молодим викладачам в адаптації та набутті педагогічного досвіду роботи  задля забезпечення надання студентам якісної освіти, формування у молодих педагогів високих професійних ідеалів, потреб в постійному саморозвитку і самовдосконаленні.

Галина ПАСТУШЕНКО

Методист коледжу

    Методична робота – важлива складова освітнього процесу, спрямована на вирішення завдань з підвищення якості підготовки фахівців на основі комплексного підходу до вдосконалення змісту, організації й методів навчання.
  

   Працюємо над методичною проблемою: Забезпечення якості освітнього процесу шляхом підвищення професійної компетентності викладачів та розвитку творчих здібностей студентів.

    Методична робота базується на принципах відкритості, оперативності, мобільності, оптимального поєднання індивідуальних і колективних форм та спрямована на підвищення кваліфікації, професійної майстерності викладачів, розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу, формування нового педагогічного мислення, забезпечення високої якості освітніх послуг. 

    Основні завдання методичного кабінету:

  • забезпечення методичної підтримки організації освітнього процесу та реалізації завдань якісної підготовки фахівців;

  • організація системи роботи, спрямованої на удосконалення професійної майстерності, психолого-педагогічної культури педагогічних працівників, підвищення їхньої кваліфікації, активізацію творчого потенціалу та збагачення досвіду;

  • організація роботи педагогічного колективу зі створення оптимальних навчально-методичних умов для успішного навчання студентів;

  • сприяння впровадженню у навчально-виховний процес інноваційних педагогічних технологій.

Колективні форми методичної роботи: педагогічна рада, методична рада, засідання циклових комісій, інструктивно-методичні наради, теоретичні та практичні педагогічні семінари, школа професійної майстерності, школа професійної адаптації, науково-практичні конференції, педагогічні читання, тренінги, майстер-класи тощо.

Індивідуальні форми методичної роботи: наставництво, консультації, підвищення кваліфікації, самоосвіта, стажування тощо.

    Методичний кабінет є центром методичної роботи коледжу, де зосереджуються інформаційні, навчально-методичні, нормативні матеріали, матеріали кращого досвіду педагогічних працівників, зразки плануючої та звітної документації, дидактичних, наочних матеріалів тощо.

    Мета діяльності методичного кабінету методичне забезпечення навчально-виховного процесу коледжу, організація методичної роботи, підвищення професійного рівня педагогічних працівників і розвиток їхньої творчої ініціативи.

    Основні функції методичного кабінету:

  • систематизація та пропагування педагогічних і науково-методичних інновацій в освітній сфері;

  • планування, організація та проведення конференцій, педагогічних семінарів, тренінгів, майстер – класів, занять школи професійної адаптації тощо;

  • методичне забезпечення атестації та підвищення кваліфікації педагогічних працівників;

  • вивчення і координація роботи циклових комісій, окремих викладачів щодо ефективності використання різноманітних форм і методів навчання, інноваційних технологій навчання;

  • узагальнення та поширення кращого педагогічного досвіду роботи педагогічних працівників коледжу;

  • інформування про обласні, регіональні, всеукраїнські, міжнародні конкурси, олімпіади для учасників освітнього процесу, організація участі в цих заходах;

  • інформування викладачів про нові нормативні документи в галузі освіти, науково-методичні, навчальні та періодичні фахові видання та надання практичної допомоги у ïx використанні;

  • надання методичної допомоги цикловим комісіям в організації роботи з питань ведення методичної документації, роботи з молодими викладачами, проведення навчально-методичних заходів,  відкритих занять;

  • підготовка методичних питань для розгляду на засіданнях педагогічної i методичної рад;

  • забезпечення   рецензування    методичних    розробок,    навчальних посібників та інших методичних матеріалів, розроблених викладачами i схвалених цикловими комісіями;

  • організація проведення рейтингової оцінки роботи педагогічних працівників;

  • налагодження та підтримання зв’язків з методичними кабінетами інших закладів освіти щодо впровадження нових форм i методів навчання.

    Діяльність методичного кабінету передбачає: