Атестація педагогічних працівників – це система заходів, спрямована на всебічне комплексне оцінювання їх педагогічної діяльності, за якою визначаються відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюються кваліфікаційна категорія, педагогічне звання.
Атестація є обов’язковою!
Педагогічний працівник, який атестується, може подати до атестаційної комісії коледжу документи, що, на його думку, свідчать про педагогічну майстерність та/або професійні досягнення, в паперовій або електронній формі. Електронний варіант документів (формат РDF, кожен документ в окремому файлі) надсилається на адресу електронної пошти metodcabinet@ntefc.com.ua
Положення про атестацію педагогічних працівників Новочорторийського технолого-економічного фахового коледжу
Методична рада є постійно діючим робочим органом щодо координації діяльності усіх підрозділів, які забезпечують організацію освітнього процесу у Новочорторийському технолого-економічному фаховому коледжі.
Основною метою діяльності методичної ради є забезпечення ефективної організаційної та методичної роботи педагогічних працівників коледжу і впровадження в освітній процес сучасних технологій навчання.
Методична рада визначає основні напрями методичної роботи коледжу, сприяє впровадженню прогресивних форм і методів навчання та виховання, виконує заходи, спрямовані на вдосконалення освітнього процесу і підвищення якості підготовки фахівців, надає допомогу щодо ефективної організації навчальної, виховної і методичної роботи, здійснює контроль прийнятих рішень і заходів.
Положення про методичну раду Новочорторийського технолого-економічного фахового коледжу
Вміст вкладки
Вміст вкладки
Вміст вкладки
Вміст вкладки
Вміст вкладки
Вміст вкладки
Вміст вкладки
Вміст вкладки
Галина ПАСТУШЕНКО
Методист коледжу
Працюємо над проблемою: «Забезпечення якості освітнього процесу шляхом підвищення професійної компетентності викладачів та розвитку творчих здібностей студентів».
Основні завдання методичної роботи:
організаційно-методичне забезпечення програм розвитку навчального закладу;
удосконалення змісту, форм і методів навчання та виховання студентської молоді, забезпечення єдності, органічного взаємозв’язку освітньої та професійної підготовки студентів на основі принципів гнучкості, наступності, прогностичності освіти;
розвиток педагогічної та професійної майстерності педагогічних працівників, їх загальної культури, створення мотивації та умов для професійного вдосконалення;
інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем освіти, педагогіки, психології, інформування про досягнення науки й техніки, передового педагогічного та виробничого досвідів;
організаційно-методична допомога у розвитку педагогічної творчості, експериментально-дослідницькій роботі, впровадженні результатів наукових досліджень, передового досвіду, педагогічних технологій тощо:
створення комплексно-методичного забезпечення предметів і дисциплін, розробка та видання навчальних, методичних посібників, рекомендацій, наочних засобів навчання;
забезпечення інтеграції навчального процесу, науки й практики;
підготовка до атестації педагогічних працівників.
Колективні форми методичної роботи: педагогічна рада, методична рада, засідання циклових комісій, інструктивно-методичні наради, теоретичні та практичні семінари, школи професійної майстерності, школа викладача-початківця, науково-практичні конференції, педагогічні читання тощо.
Індивідуальні форми методичної роботи: наставництво, консультації, підвищення кваліфікації, самоосвіта, стажування тощо.
Методичний кабінет є центром методичної роботи коледжу, де зосереджуються інформаційні, навчально-методичні, нормативні матеріали, матеріали кращого досвіду педагогічних працівників, зразки плануючої та звітної документації, дидактичних, наочних матеріалів тощо.
Мета діяльності методичного кабінету — створення інформаційно-методичної бази для педагогічних працівників, забезпечення умов для проєктування їх самоосвітньої діяльності та вдосконалення рівня професійної кваліфікації.
Основні функції методичного кабінету:
створення умов для підготовки педагогічних працівників до навчальних занять і позааудиторних заходів;
проведення індивідуальних та колективних форм методичної роботи з педагогічними працівниками;
надання допомоги педагогічним працівникам коледжу в роботі з самоосвіти, індивідуальній методичній роботі, науково-дослідній діяльності;
узагальнення, пропагування та поширення кращого педагогічного досвіду;
інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем професійної освіти, педагогіки, психології, накопичення і систематизація методичної інформації.
Діяльність методичного кабінету передбачає:
організацію заходів щодо підвищення педагогічної майстерності педагогічних працівників (семінарів, круглих столів, тренінгів, інауково-практичних конференцій, школи професійного зростання, індивідуальних і групових консультацій тощо);
організацію виставок з метою поширення передового досвіду педагогічних працівників, пропагування результатів науково-дослідної діяльності, новинок навчально-методичної літератури, досягнень педагогіки, психології, техніки й технології;
ознайомлення педагогічних працівників з періодичною, навчальною, методичною літературою для підготовки до занять, позаурочних заходів, виступів, доповідей на педагогічних заходах та конференціях.