Шановні користувачі!
Бібліотека коледжу започатковує нову послугу «Віртуальна довідка»
Сервіс «Віртуальна довідка» – це безкоштовна онлайн-послуга, спрямована на оперативне виконання разових запитів, пов’язаних з пошуком інформації для віддалених користувачів.
Скористатися послугою мають можливість всі користувачі, незалежно від того чи є вони читачами бібліотеки.
Структура роботи «Віртуальної довідки»
- На Ваші запитання відповідають працівники бібліотеки, використовуючи довідково-пошуковий апарат і книжковий фонд бібліотеки коледжу та Інтернет-ресурси.
- Приймаються наступні запити:
– адресні: про наявність та місцезнаходження конкретних документів у фонді бібліотеки;
– уточнюючі: щодо бібліографічних даних документів (уточнення елементів, які відсутні або неточно наведені: автор, рік та місце видання, кількість сторінок тощо);
– фактографічні: відомості довідкового характеру (хронологічні, біографічні, адресні, статистичні) про конкретні поняття, персони, події, процеси, об’єкти, явища тощо;
– тематичні: бібліографічні списки літератури та адреси електронних ресурсів відповідно до теми запиту (до10 назв), які виконуються на основі використання ресурсів бібліотеки;
адміністративні : питання про порядок роботи бібліотеки, консультації з використання бібліотечних фондів та електронних ресурсів. - Обмеження, щодо надання довідок:
– кожний запит може містити тільки одне питання;
– не надаються відскановані тексти і електронні копії документів;
- Прийом запитів від користувачів відбувається автоматично і цілодобово.
Не розглядаються запити, непов’язані з фаховою направленістю коледжу та запити, що передбачають:
– підготовку цілісного тексту з відповідної проблематики, який може бути використаний як основа для виступу, написання огляду, статті тощо;
– надання готових творів, рефератів, курсових робіт, розв’язання задач, здійснення обрахунків, виготовлення креслень, переклад текстів та пошук їх у мережі Інтернет;
– надання навчальної інформації (наприклад, рішення математичних, фізичних, хімічних та інших завдань);
– виконання науково-дослідних робіт або надання бібліографічних списків до рефератів і курсових робіт і т. п.
– не розглядаються некоректні та неетичні запити.
Порядок і терміни виконання довідок :
– запити виконуються у порядку їх надходження протягом всього робочого тижня: понеділок – п’ятниця: з 8.00 до 17.00 год.;
– запити, що надійшли після 17.00 год. виконуються наступного дня;
– запити, що надійшли в суботу та неділю (а також у святкові дні) виконуються у понеділок (або в перший робочий день після свята);
– уточнюючі, адресні, фактографічні запити виконуються протягом 1 робочого дня;
– тематичні запити, враховуючи складність тематики, можуть виконуватися протягом 3 робочих днів.
У разі порушення будь-якої з умов «Віртуальної довідки» бібліотекарі мають право не відповідати на запит та/або вилучити його.
Як задати питання:
– зайдіть у форму «Віртуальної довідки» та заповніть її;
– формулюйте запит у довільній формі українською мовою;
– намагайтеся якомога точніше сформулювати свій запит. Це прискорить роботу бібліотекара і зробить відповідь на Ваш запит більш точним;
– при замовленні тематичного списку літератури бажано вказати тип документу (книга, стаття і т.д.).
Відповідь отримаєте на вказаний Вами email.