Круглий стіл «Студент vs Викладач: Діалог про довіру»

    21 жовтня світова спільнота щороку відзначає Міжнародний день академічної доброчесності. Проєкт сприяння академічній доброчесності стартував в Україні на початку 2016 року за ініціативи Американської ради з міжнародної освіти в партнерстві з Міністерством освіти і науки України та профільним парламентським комітетом і спрямований на якісну зміну ціннісних підходів та орієнтирів у освіті.
    Академічна доброчесність за визначенням Міжнародного центру академічної доброчесності – це дотримання п’яти фундаментальних цінностей: чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність та відвага до дій.  
    З метою популяризації питання в академічних групах пройшли бесіди, на яких розглянули поняття та принципи академічної доброчесності, види академічних порушень.
    Викладач історії Наталія Баб’яр провела Круглий стіл «Студент vs Викладач: Діалог про довіру», з метою   обговорення механізмів співпраці для підвищення довіри та запобігання порушенням. Круглий стіл  став майданчиком для відкритого діалогу з обговоренням механізмів підвищення довіри, що є двостороннім процесом, що вимагає змін як у студентській, так і у викладацькій практиці.

    Ключовими питаннями для обговорення були: 

  • Проблема комунікації: Які бар’єри (страх, брак часу, складність теми) заважають студенту звернутися до викладача, коли він стикається з труднощами?

  • Справедливість покарання: Чи вважають студенти чинні санкції за порушення доброчесності справедливими? Які альтернативні, навчальні (а не лише каральні) заходи можна застосувати?

  • Ідеальне завдання: Як має виглядати контрольна/курсова робота, яку неможливо списати, але яка водночас не створює надмірного тиску?

  • Кодекс етики: Які три найважливіші принципи академічної доброчесності, на думку студентів, варто найбільше популяризувати?

                                    Пам’ятаймо: чесність починається з кожного з нас.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *