Розширене засідання циклової комісії бухгалтерсько-фінансових дисциплін

   20 травня 2023 року відбулося розширене засідання циклової комісії бухгалтерсько-фінансових дисциплін, на якому розглянуто ряд важливих питань стосовно підвищення якості підготовки здобувачів освіти. На засіданні були присутні куратори груп, які відповідають за формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти.

   Першим питанням, яке розглядалося на засіданні, було організація та проведення опитування стосовно вибору освітніх компонентів на наступний навчальний рік серед здобувачів освіти, які навчаються за освітньо-професійними програмами «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування». Реалізація індивідуальної освітньої траєкторії передбачає вільний вибір навчальних дисциплін студентами. Включення вибіркових дисциплін в навчальний план є важливою складовою гнучкої освітньої системи, яка сприяє розвитку студентів як професіоналів і як особистостей, допомагає підготувати їх до викликів сучасного світу та розширити їх можливості для успіху у майбутньому. Наявність вибіркових дисциплін дозволяє студентам ознайомитися з новими технологіями, ідеями та трендами в своїй галузі або навіть у суміжних галузях. 

   Викладач фахових дисциплін Галина ПАСТУШЕНКО детально зупинилася на процедурі вибору здобувачами дисциплін. Було зазначено, що процес вибору освітніх компонентів вже в активній фазі, і перші результати дозволяють зробити ряд висновків стосовно зацікавленості студентів в тих чи інших навчальних дисциплінах, та врахувати цей момент у ході перегляду та модернізації освітньо-професійних програм.

   Друге питання – забезпечення академічної доброчесності, зокрема при написанні курсових робіт. 

Голова циклової комісії бухгалтерсько-фінансових дисциплін Надія БІРЮЧЕНКО   наголосила на неухильному дотриманні принципів академічної доброчесності в освітньому процесі, ознайомила з термінами перевірки курсових робіт випускників у цьому навчальному році. Всі викладачі комісії, спираючись на власний педагогічний досвід, зійшлись на думці, що дотримання принципів академічної доброчесності стимулює студентів вивчати матеріал самостійно, дозволяє студентам глибше розуміти предмет, що позитивно впливає на результати навчання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *