Відповідно до плану заходів 4 березня 2025 року відбувся педагогічний семінар “Інноваційна діяльність педагогічних працівників, як фактор забезпечення якості освіти”. Під час семінару викладачі ознайомились з новими методиками, підходами та інструментами, які можуть покращити якість навчання та виховання. Семінар включав теми:
– Дослідницька робота та інноваційна діяльність здобувачів освіти.
– Професійна мобільність педагогічного працівника.
– Використання штучного інтелекту в освітній діяльності.
Інноваційна компетентність педагога є важливою умовою ефективної роботи в сучасних умовах освіти та вимагає постійної праці над собою, відкритості до нового та бажання розвиватися.
Завідувач агрономічним відділенням Швалюк Володимир Леонідович звернув увагу на готовність викладача до інноваційної діяльності, яка є ключовим фактором для успішної педагогічної практики та підвищення якості освіти, адже світ змінюється, разом з ним змінюються і підходи до викладання. Викладач повинен постійно поглиблювати свої знання в галузі педагогіки, інноваційних підходів та сучасних методик навчання, активно використовувати студентоорієнтоване навчання.
Методист коледжу Галина Пастушенко звернула увагу на необхідності впроваджувати інноваційні методики в свою роботу, експериментувати та адаптувати їх до потреб своїх студентів, формувати атмосферу, де викладачі та студенти відчувають підтримку для впровадження нових ідей та необхідності активізувати гурткову роботу, участь студентів у науково-практичних конференціях, конкурсах, олімпіадах, майстер-класах, дискусіях та спільних проєктах, що сприяють інноваційному мисленню.
Доповідь викладача Ірени Мотліч містила елементи практичного тренінгу щодо використання ШІ в освітньому процесі, яка відмітила, що навчальний процес постійно розвивається і разом з ним трансформуються методи, які використовуються для навчання. У сучасному світі штучний інтелект (ШІ) стає не лише важливим тематичним блоком для дослідження, але і інструментом для покращення навчального процесу. Із власного досвіду викладач продемонструвала навички використання ШІ на практиці у власній освітній діяльності.
Педагогічний семінар пройшов у дружній невимушеній атмосфері активного спілкування, де учасники отримали можливість взаємодіяти, спільно розв’язувати педагогічні завдання, обмінюватися досвідом з метою впровадження нових підходів у своїй роботі і став важливим заходом для підвищення професійної компетентності педагогічних працівників.
