Формувати власний бренд сьогодні важливо не лише зіркам чи іншим публічним особам, а й всім, хто прагне досягти успіху у своїй сфері. Викладач — та людина, яка постійно взаємодіє із різними аудиторіями: студенти, батьки, колеги, адміністрація, громада. Тож йому необхідно комунікувати з усіма, підтверджувати власну експертність та створювати позитивний імідж.Навіщо і як це робити викладачі вивчали на педагогічному семінарі”Формування особистого бренду педагога і закладу фахової передвищої освіти”, який відбувся 27 лютого 2024 року. Викладач коледжу Тетяна ЯКИМЕЦЬ розповіла про те, як будувати ефективні комунікації навчального закладу. Однією із причин, чому так важливий персональний імідж вчителя, є якраз формування престижу та довіри до самого навчального закладу.
Викладачі ознайомились з поняттям, значенням, складовими особистого бренду педагога, з інструментами для формування та підвищення іміджу викладача. Педагог повинен бути «і в тренді, і в бренді», саме тому потрібно сприяти та заохочувати своїх колег до активної діяльності онлайн та офлайн.