Педагогічний семінар «Ключові інструменти Google Workspace for Education та методологічні підходи до впровадження їх в освіті»

   Упровадження хмарних сервісів відкриває широкі перспективи у сфері здійснення комунікації та роботи з даними: віддалене збереження файлів будь-якого формату, спільна робота з документами, використання доступних якісних додатків незалежно від апаратних характеристик комп’ютера та без необхідності їх інсталяції тощо. Ці та інші переваги
хмарних сервісів відкривають широкі можливості для освітньої галузі. Інформатизація  навчальних закладів у загальному сенсі передбачає впровадження комп’ютерних технологій в адміністративній, фінансово-господарській, педагогічній та методичній діяльності й охоплює всіх учасників освітнього процесу. Використання хмарних сервісів можна розглядати під різними кутами: як засіб інтенсифікації навчально-виховного процесу, як один з шляхів підвищення рівня інформаційно-комунікаційної компетентності.

   Для успішного впровадження хмарних сервісів Google в освітню діяльність важливим є розвиток ІК-компетентності викладачів, їх знань, умінь, навичок, ставлень, ціннісних установок, мотивів щодо впровадження нових технологій та постійного саморозвитку в даному аспекті. Метою розвитку ІК-компетентності викладачів з використання хмарних
сервісів Google в освітній діяльності є досягнення ними високого рівня здатності усвідомлено проводити навчальний процес, доцільно використовуючи хмарні сервіси Google. 

   5 листопада 2024 року в коледжі відбувся педагогічний семінар  «Ключові інструменти Google Workspace for Education та методологічні підходи до впровадження їх в освіті», який провів викладач обліково-фінансових дисциплін Роман Дибелюк. 

  Досягнення мети педагогічного семінару передбачало виконання ряду завдань:
 1) надати викладачам теоретичні знання щодо сутності, переваг і недоліків, функціональних особливостей і можливостей, призначення, способів використання сервісів Google в проведенні освітньої діяльності;
 2) сформувати практичні вміння й навички використовувати сервіси, добирати їх відповідно до професійної ситуації;
 3) розвинути позитивне ставлення до хмарних сервісів, переконаність у тому, що їхнє доцільне використання сприятиме вдосконаленню проведення освітньої діяльності. 

   Дякуємо спікеру за інформативно насичений та продуктивно проведений час та  за можливість удосконалити свій професійний рівень! Чекаємо практичних тренінгів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *