19 листопада 2024 року відбулося чергове засідання засідання методичної ради коледжу. Про функціонування внутрішньої системи забезпечення якості фахової передвищої освіти прозвітувала методист коледжу Галина Пастушенко. Присутні обговорили результати моніторингового дослідження якості освіти за 2023-2024 н.р. та план моніторингових заходів системи внутрішнього забезпечення якості освіти на 2024-2025 н. р. Методист також закцентувала увагу присутніх на рівні відповідності показників діяльності педагогічних працівників кадровим вимогам Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності.
В.о. директора Володимир Вержаківський вніс пропозиції щодо вдосконалення процедури внутрішнього моніторингу та діагностики якості підготовки фахових молодших бакалаврів у коледжі.
Значну увагу присутні приділили питанню про кількісне та якісне наповнення складників навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін та досвід використання додаткових інформаційних ресурсів в освітньому процесі. Методист Галина Пастушенко наголосила на особливій важливості цього питання в контексті майбутніх акредитацій освітньо-професійних програм.
Учасники методичної ради обговорили також питання сприяння роботі ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у методичних роботах педагогічних працівників і курсових роботах здобувачів освіти. На підставі моніторингових досліджень підготовлено і обговорено пропозиції та рекомендації з підвищення якості освітньої діяльності. Голова циклової комісії Лілія Сокальська акцентувала увагу на необхідності удосконалення процедури періодичного перегляду освітньо-професійних програм, зокрема удосконалити структурно-логічну схему освітньо-професійної програми.
На підставі моніторингових досліджень підготовлено і обговорено пропозиції та рекомендації з підвищення якості освітньої діяльності:
- При перегляді ОП врахувати потреби ринку праці, вимоги роботодавців та інформацію щодо кар’єрного шляху випускників освітньої програми.
- Проводити роз’яснювальну роботу щодо основних положень Кодексу про академічну доброчесність та Кодексу про етику на зборах академічних груп.
- Проводити обговорення з студентами результатів перевірки їх курсових робіт щодо помилок під час цитування чи посилання
на першоджерела. - Оновити анкети та систематично проводити опитування серед здобувачів освіти та педагогічних працівників щодо дотримання принципів академічної доброчесності.
- Усунути недоліки навчально-методичних матеріалів виявлені під час або внутрішнього оцінювання якості освіти.
- Поширити практики підвищення кваліфікації педагогічних працівників шляхом стажування на виробництві.
- Розробити порядок проведення анкетувань для учасників освітнього процесу, випускників та інших зацікавлених осіб.
Переглянути та доповнити анкети, що використовуються для моніторингу освітньої діяльності. - За необхідності удосконалювати та оновлювати положення, які регулюють освітній процес в коледжі.
- Розробити на сайті форму для збору відгуків та рекомендацій на проєкти ОПП під час їх громадського обговорення.
- Оприлюднювати та поширювати інформацію про обговорення проєктів ОПП серед стейкхолдерів.