Сучасні тенденції в освіті вимагають від закладів фахової передвищої освіти постійного пошуку інноваційних методів викладання. Особливо важливим цей пошук є в контексті викладання фахових дисциплін , коли важливо не лише навчитися володіти професійною термінологією, мати змогу пояснити процеси та явища, а й вміти застосовувати набуті знання у практичних ситуаціях.
Одним з таких методів є бінарне заняття. Його мета полягає у створенні умов практичного використання здобутих знань та навичок.31 жовтня 2024 року в Новочорторийському технолого- економічному фаховому коледжі , де готують майбутніх агрономів, було проведене відкрите бінарне заняття для студентів 2 курсу на тему «Вплив механічного складу грунту та його кислотність на врожайність сільськогосподарських культур» під керівництвом завідувача агрономічним відділенням коледжу Швалюка Володимира Леонідовича та викладача землеробства і грунтознавства Остапчук Тетяни Іванівни.
Студенти визначали механічний склад грунту мокрим методом. Для вимірювання кислотності грунту використовували аналізатори грунту АМТ-300 та ЗД- 0.5 і індикаторні смужки з кислотністю 1-14. Крім того, використовували найбільш доступний і швидкий метод вимірювання кислотності грунту – за допомогою обробки грунту 9% розчином столового оцту. Всі вимірювання проводились на колекційно-дослідному полі та двох навчальних теплицях коледжу.
Під час обговорення присутні відзначили високий професіоналізм та педагогічну майстерність викладачів, а також важливість представленого практичного матеріалу для здобуття студентами необхідних компетентностей для професійної діяльності за обраною спеціальністю.