Методичне об’єднання кураторів груп

    Методичне об’єднання кураторів навчальних груп Новочорторийського технолого-економічного фахового коледжу – це структурний підрозділ  системи управління виховним процесом, який координує методичну та організаційну роботу кураторів груп та взаємодіє з іншими підрозділами в системі виховної роботи. Куратор забезпечує організацію виховної роботи на рівні студентської навчальної групи.
    Керівництво методичним об’єднанням кураторів груп здійснює голова методичного об’єднання, до складу  якого входять куратори навчальних груп, які є досвідченими педагогами та у своїй роботі з молоддю пріоритетними якостями вважають національну гідність, громадянську відповідальність, духовність, милосердя, співчуття, любов до обраної спеціальності.

Завдання методичного об’єднання кураторів  навчальних груп:

  1. Підвищення теоретичного, науково-методичного рівнів підготовки кураторів із питань психології та педагогіки виховної роботи.
  2. Організація методичного супроводу виховної роботи в групах, яка сприяє удосконаленню та підвищенню ефективності виховної роботи в коледжі.
  3. Інформування про нормативно-правову базу, що регулює роботу наставників груп.
  4. Ознайомлення кураторів груп сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи.
  5. Всебічний розвиток індивідуальності студентів  на підставі виявлення їх здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб та інтересів.
  6. Вивчення, узагальнення та розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи кураторів груп.
  7. Організація допомоги студентам  у навчанні, громадській діяльності через роботу наставників у навчальних групах; сприяння розвитку студентського самоврядування і творчих здібностей здобувачів освіти; формування організаторських навичок.

    Ідеалом виховання в нашому суспільстві є гармонійно розвинена, високоосвічена, соціальноактивна й національно свідома людина, що наділена глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, родинними й патріотичними почуттями, є носієм кращих надбань національної та світової культури, здатна до саморозвитку і самовдосконалення.
    Роль куратора полягає в створенні таких умов, які б допомогли студентам знайти себе і своє місце в студентському колективі і в соціальному житті.
    Головне в діяльності куратора – сприяння саморозвитку особистості, реалізації її творчого потенціалу, забезпечення активного соціального захисту студента, створення необхідних і достатніх
умов для активізації зусиль студентів для вирішення навчальних і життєвих проблем.
  Застосовуючи індивідуальний підхід до особистості студента , наставники розвивають комунікативні здібності молоді, активізують ініціативність, формують лідерські якості та навички роботи в колективі, сприяють виявленню творчих здібностей, а відтак –  розвивають професійні компетенції майбутніх фахівців.